40-talsfest i Änglastaden

"jazz club AMBASSADEUR"

Igår spenderade jag kvällen på anrika club ambassadeur i Ängelholm.
Jag var ledig för kvällen så det var skönt att bara få sitta ner, äta något gott och bara njuta av att dom andra för en gångs skull fick underhålla mig.
Alla var där, Rita, Birger, bröderna Al capone och t.om Milek hade lyckats ta sig in denna kväll.
Lyckan var stor då nazisterna ännu inte lyckats hitta vårt nya tillhåll och stämningen var hög, alla var glada och vinet flöddade.
Ja man kan verkligen säga att det var en lyckad kväll, får hoppas på fler av den sorten!

Nä, nu är det dags för mig att ta ett bad och svida om iför kvällens framträdande, än en gång går jag på inför fulla hus på
jazzcluben Ambassadeur!!

xxx Miss Jenna Watson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0