Fredag den 13e...

... kom och gick utan några större missöden. Vi kom till Stockholm och nu sitter jag här uppkrupen i sängen och ska snart släcka lampan och låta sömnen svepa in över mig..
Resan upp gick bra, det kändes mycket snabbare än vad det var och det var harmoni med musik i mobilen och glada, härliga sms från er goa vänner!

Nu ska prinsessan sova, God natt!

Åhhh... klockan är ju faktiskt över tolv vilket innebär att det är alla hjärtans dag :D Det innebär att jag har 23½ timme på mig att hitta en pudding, hångla upp honom och få honom att köpa lite rosor och champagne till mig... :D
Jaja, skämt åsido, Happy Valentines alla sötnosar (eller sötnötter som Lillan skulle sagt) I love you all!!

Puss

Kommentarer
Postat av: maria

sötnöt! massa puss på dig! ssschmack!

2009-02-14 @ 09:19:05
Postat av: Rebecka

puss puss puss puss. Hoppas att du har det bra där uppe på er romantiska middag och bio =) Puss

2009-02-14 @ 16:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0