Hemkommen och bortkommen!

Då var man hemma igen efter en helg i huvudstaden på mässa. Det har varit en väldigt trevlig och mysig helg tillsammans med min kollega och vän Muqaddas. Vi har ätit god frukost, blippat bågar, varit på föredrag, ätit nyttig o god lunch, blivit inspirerade till att även i fortsättningen äta nyttig och god lunch, sett på bio (fantastisk film.SE DEN!! ) ätit middag med M:s syskon och shoppat vårjackor.

Tack muckelimuck! :D






Ja också var det den där vårjackan!! Här är den, något för dyr för min plånbok egentligen, men ibland ska man unna sig något: så till Rebecka från Rebecka på alla hjärtans dag! TACK TACK snälla Rebecka ;) (jag menar alltså att jag fått den av mig själv inte av ettan, hmm... schitzo... men ni fattar vad jag menar va?? o ja, ettan, jag ska sluta prata om mig själv i tredje person. Snart.... hihi)

Fin va??


Nu ska jag gå o lägga mitt överfulla och totalt förvirrande huvud på kudden och se om jag kan få några timmars sömn innan pappa kommer och hämtar mig imorgonbitti!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0