It´s just an illusion!

När jag kom hem igår insåg jag hur falsk man faktiskt är... Där kom jag hem efter en fest och insåg att jag har så mycket grejer för mig för att se ut som jag gör på en fest.
Jag började plocka av mina lösögonfransar, kamma ut mitt hår som varit lockigt för kvällen, tvättade av sminket som gav mig "perfekt" hy, hängde av mig mina kläder som håller in, puschar up och snyggar till och kvar var... JAG!
naken, oskyldig, sårbar...

Så efter att ha spenderat större delen av eftermiddagen och kvällen i sällskap med en mattelärare, kommer här en enkel ekvation för er:

  

  minus  


 
minus 



är lika med



mig! bara mig, utan krusiduller.


så kan det va....

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är så fin ändå =)

2009-02-22 @ 12:48:20
Postat av: Sophie

Vackra! Tack för en underbar kväll och tack för all hjälp! Puss min fina!

2009-02-22 @ 13:25:53
Postat av: Linda

Du är alltid lika vacker :)

2009-02-22 @ 13:57:16
URL: http://www.alskadehjartegryn.blogspot.com
Postat av: chefen

du är så jävla bra och underbar, med eller utan krusiduller. så är det förstår du.

2009-02-22 @ 17:07:14
Postat av: Lise

Alltid lika fantastisk, med eller utan smink, push, locktång etc. Men ibland är det kul att fixa till sig, när man känner för det =)

2009-02-23 @ 11:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0