Love is in the air...

... men inte här. Här är det bara jobb o jobb o jobb.... Nä så farligt är det inte, har gjort nästan alla inköpen och när Muqaddas kommer från sitt möte, ska vi fixa till oss lite och sen åka in till stan för "diner and a movie". Romantiskt va??
Vi ska titta på den nya filmen med Angelina Jolie "Changeling". Den verkar bra, någon som har sett den och kan rekomendera?? Om inte annat lovar jag att komma med recenssion senare....

Nu är Muck klar så nu drar vi snart!
Vi hörs senare....
Puss o kram

Slänger förresten in en bild på vår supergoda lunch som vi åt idag på hotellet, YUMMI!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillade filmen så in i fan. true story och allt ju. nu drar jag på fest! puss puss!

2009-02-14 @ 17:47:42
Postat av: Lise

Hej gullet!!

Har inte sett den, men hört att man gråter floder. Däremot var jag på bio igår och såg Australia. Ååååååååh!!!! Vad fint!!!! Om du inte sett den, gör så. Bara en rekommendation. Puss på sig!

2009-02-15 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0