Melodifestival part 1

                             

Igår var det ju så dags, för första melodifestivaldeltävlingen (långt ord!!) och det var ju tänkt att det skulle vara fest hos Maria och John... meeen.... en efter en droppade folk av pga sjukdom och halv 4 fick jag ett sms från lillan att det bara blev vi, hon och jag. Kände mig lite smått nervös, jag och Maria har ju aldrig lekt själva utan bara i sällskap med Rebecka "ettan" Almqvist, vår gemensamma vän. Hur skulle det gå? skulle vi ha något att prata om, skulle det bli knäpptyst och aqward stämning och framför allt, skulle 1:an bli sur för att vi umgicks själva? ;)
Men eftersom nu Maria och John är typ dom lättaste människorna i världen och så jäkla bra, så blev det en helt fantastiskt rolig kväll.
Vi dissade allt i melodifestivalen( Vem f*n hade dragit dit Petra Mede, hur kunde Ugglas gå vidare och vem hade tryckt i Lady of the lake i den där buttrickskostymen OCH inte att förglömma pausunderhållningen, mannen som var hundra år, fick rullas in på scenen och som hade texten på en lapp i knäet)

Nä kära vänner det får nog sammanfattas som en MYCKET trevlig kväll!
Nästa vecka är jag i sthlm på mässa så då missar jag melodifestivalen, men helgen efter det då är det dags igen. YIEPPIE!!

Nu ska jag åka till Höganäs och få en ny handbromsvajer... Hej hopp!

Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Sis

Det var ju Freddie Vadling för fan! Grym ju! ;P Saknar dig gums! Puss!

2009-02-08 @ 12:34:02
Postat av: maria "lillan" olsson

vilket fantastiskt inlägg! jag sitter bara och tokler. det blev en GRYM kväll! tack tack för att du kom säger jag. jag gillar dig. yup! puss som fasiken.

2009-02-08 @ 13:55:17
Postat av: Rebecka

Haha, nästa gång kommer ja oxå att vara med och ha det super =) puss på er båda =)

2009-02-08 @ 17:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0