Morgonstund har guld i mun

Vad härligt! Jag sitter här hemma nu, klockan är 06.49 och jag har redan duschat och käkat frukost. Det är faktiskt väldigt skönt att gå upp lite tidigare. Idag ska jag nämligen till min naprapat klockan 8 och eftersom min bil hade ett läckage på nån broms eller vad det var (pappa ska fixa idag ;)  ) så får jag gå bort till naprapaten... Vilket i sig inte är så långt men det kommer iallafall ta lite längre tid än med bilen.

Jag har kommit till insikt med något den senaste tiden. Jag har det j*vligt bra!! Som ni vet har det ju varit upp och ner i mitt liv ganska länge men nu känner jag att Hey! Jag klarar mig alldeles utmärkt själv!! Jag trivs med mitt liv! Jag har en fin lägenhet, en bil som fungerar (för det mesta), två bilar t.om, en härlig familj, underbara vänner, världens bästa katt och ett jobb jag faktiskt trivs med. jag behöver inte mer just nu.... HÄRLIG KÄNSLA!!



Så nu ska jag klä mig och studsa iväg om en stund, vi hörs!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lise

Härligt att höra Gulledej!! Unnar dig all lycka i världen. Du är dunder =) Love you.. Puss o kram

2009-02-09 @ 09:16:33
Postat av: Soffe

Sötnos! :)

2009-02-09 @ 14:48:13
Postat av: maria

du är världens sötaste! din energi smittar av sig. puss and love!

2009-02-09 @ 18:18:29
Postat av: Rebecka

HUR orkar du gå upp och göra allt det så tidigt? Kan du lära mej?

Underbart att du lever livet gumman, det förtjänar du =) Puuuuss

2009-02-10 @ 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0