Ny dag...

... nya möjligheter!
Sitter här i vardagsrummet, har precis duschat, borde göra mig i ordning istället för att sitta här, men jag ville bara skriva att jag har kommit hem från en härlig vecka i sälen, jag är hel och det är resten av min familj också. ;)
Bilder kommer så fort jag får in dom i datorn. (den som väntar på nåt gott....)

Igår var jag hos Linda på spagetti o köttfärssås och ikväll blir det till Bex. MYS!

Vi ses snart igen kära vänner, håll er till tåls!

Puss o kram

(ps. VJ, kom du hem säkert? Jag saknar dig och Lisen och co. ;) extra kläm till er godingar.ds)

Kommentarer
Postat av: vj

Jag kom hem jätte säkert och inga skador här heller. Får uppdatera oss ang våra trippar och glöm inte att boka in någon helg i april för 1 april flyttar jag. Tjoho, så då får du komma upp och kolla in nya lyan=)

Saknar dig massor hela tiden. Puss och kram

2009-02-03 @ 21:54:00
Postat av: Lise

Tänker massor på dig!! Vill jättegärna ses. Kanske kan koka ihop något till den 27:e. Skulle det funka för dig? Onsdagspussen!!

2009-02-04 @ 12:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0