Sälen

Jag har ju som bekant varit i Sälen förra veckan och jag tänkte nu visa er lite bilder från vår härliga vintersemester.
För er som inte vet det så var det jag,mamma,pappa, Fredrik, Lina, Tyra och Zion som var iväg. Vi bodde i en stor härlig timmerstuga med kamin och bastu och 70 cm snö utanför knuten. UNDERBART!

Här kommer dom:

  

Vår nya Anja Pärson


  

Brodern åker väggen. Snyggt!


  



  

Härligt vinterväder.


Ja, det var ju bara lite av semestern, men härligt var det och man kom hem utvilad och med nya krafter inför våren!

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Lise

Ni verkar haft det fullständigt underbart! Önskar jag var med på ett litet hörn. Härliga vinterbilder! Puss o kram

2009-02-06 @ 08:55:13
Postat av: Rebecka

Nu fick jag se lite av sol bilderna med ju =) HÄRLIGT!

2009-02-06 @ 11:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0