Spännande natt!

I natt halv tre vaknar jag och ska titta vad klockan är. Nu är det ju så att jag inte äger någon väckarklocka utan använder mobilen, så jag greppar efter den för att se tiden.
Tänder displayen och möts av: PIN-kod spärrad. Vänligen ange PUK-kod.
WTF?? Då har jag tydligen, i sömnen, stängt av min mobil, satt igång den igen, provat tre(!) felaktiga koder för att sedan spärra mobilen... hmmm... jaja, inte nog med det, det innebar ju också att jag inte hade någon väckning på morgonen så jag for upp och letade efter något annat att ställa tiden med, men det är ju hopplöst när man använder mobilen till allt vilket innebär att jag inte ens äger en äggklocka som jag kunde ställa. Det var ju bara att försöka sova igen och hoppas på att man vaknade av sig själv på morgonen. Och det gjorde jag ju också, som tur var.
Så idag har jag ägnat mig åt att låsa upp min telefon och när jag ändå var där så köpte jag en ny mobil (den gamla börjar strejka i knapparna) och förlängde och förbättrade mitt abonemang. Jag köpte till en tjänst som innebär att man får 5000 fria sms till alla operatörer. NICE! så nu jäklar ska jag sms-bomba er!! hehe...

I övrigt har jag börjat med dansen igen och det är så förbaskat kul och på måndag ska jag och Bex iväg o köpa gymkort och börja träna :D
HELLO BEACH -09!!

Bra musik, tända ljus och mys blir det nu!
God natt kära ni...

Pussen

Kommentarer
Postat av: Lise

För min del igår, blev det bad med levande ljus och inpackning i håret. På badkarskanten stod ett fat med apelsinklyftor och kiwibitar =) Smaskens!! Skickar den största kramen till dig idag, bästaste du!

2009-02-06 @ 08:59:13
Postat av: Rebecka

Har kommit på en helt super bra funktion här på din blogg "kom ihåg mej" Så nu blir det inga fler inlägg utan mitt namn =)

Hoppas nu att jag blir frisk till måndag så att vi kan träna ordentligt!

Puss

2009-02-06 @ 11:57:06
Postat av: Rebecka (bloggisen)

Herregud Liselott! Var det dessutom Jonas som hade fixat det till dig så blir jag såå avundsjuk så jag nästan dör.. ;) Fast du är värd all lyx i världen, du och magen hihi...

2009-02-06 @ 13:57:14
Postat av: Sophie Ellis

Hihi känner igen mig i det som hände dig gumman :) Du är för SÖT! Måste ses i veckan...Becksabstinens!



Kärlek!

2009-02-06 @ 20:51:53
Postat av: Lise

Det kan du lita på Godis!! Ja, det var lyxigt att få lite uppassning. Men han serverade mig inte med bar stjärt. Det ska jag nog hinta om till nästa gång =) Ha en underbar helg min vän!! Pussen o kramen

2009-02-06 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0