Vad är det för dag?

Är det en vanlig dag? nä, det e ingen vanlig dag för det är någons födelsedag, hurra, hurra HURRA!

Ja, det fick bli lite komprimerat, för idag fyller min farmor år, 84, och vi firade henne igår, traditionsenligt med varm choklad och bullar hemma hos mamma o pappa. GRATTIS farmor!




Och imorgon är det min älskade Liselotts födelsedag! HURRA HURRA HURRA!
Skulle egentligen åkt upp och firat henne i helgen tillsammans med VJ, men Lisen har varit sjuk hela veckan så vi bestämde oss för att skjuta på kalasandet nån vecka.
Men söta du, jag hoppas du hinner bli frisk till imorgon och att du får en underbar helg med dina nära och kära o så ses vi ju snart när jag kommer och ger dig en massa niceinthecornerkärlek!



Puss på dig vackraste kvinna!
I love you loads...




Kommentarer
Postat av: Lise

Tusen tusen tack för denna fina gratulation!!



Febern är borta så det är bra. Resten av min förkylning är kvar. Och jag har nog snytit ut det mesta jag hade innanför pannan, så det har slagit lock för båda öronen, för gott verkar det som =)



Det blir nog en ganska lugn helg. Imorrn kommer familjen och grattar så då blir det tårta. Men som sagt för övrigt lugnt.



Men å andra sidan måste jag ju spara mig tills jag ska ut med mina underbara tjejer!!



Ha en fantastisk helg du också!



Niceintheedgekärlek!!

Det finns inget bättre =)

2009-02-27 @ 02:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0