Sälen here I come!

Nu drar jag till Sälen! Halva familjen är fortfarande halvkrassliga inkl. mig själv, men nu trotsar vi sjukdom och elände och beger oss...
Ska försöka blogga där uppifrån och ge er lite smakprov på vad som händer, om jag bara kan få internet till att funka :D

Måste bara väldigt snabbt inflika att jag var och såg Jesus Christ Superstar i Malmö igår, och den var fantastisk!!
Har ju en kompis som är med där: Allas våran Niclas Gullberg, och jag kan säga att jag satt där på min plats och var en väldigt stolt fd. klasskamrat och vän igår. Bra jobbat Nicke!! I'm proud. Niclas for president! ;)

Nä, nu ska vi packa bilen och sen drar vi!

Ta hand om er!

Hej och hå
Mössan på

Kommentarer
Postat av: Ellis

Njut semestern gumman! Hälsa familjen! Puss kram

2009-01-24 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0